Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Τρέχον Τεύχος
Αρχείο
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική Ομάδα
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 2016 Αρ. 2 (2016): Τεύχος 2 / 2016
Τόμ. 2016 Αρ. 2 (2016): Τεύχος 2 / 2016
Δημοσίευση:
2016-06-06
Άρθρα
Περιγραφική Αξιολόγηση ή Αξιολόγηση με Βαθμούς: Οι Απόψεις των Εκπαιδευτικών
Άννα Κ. Βελεγράκη
06-27
PDF
Συναισθηματική Εκφραστικότητα και Σχέσεις Συνομηλίκων σε Μαθητές Λυκείου
Βασιλική Μπελογιάννη
28-42
PDF
Επίδοση Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και Φοιτητών σε κατ’ Εκτίμηση Πολλαπλασιασμούς και Διαιρέσεις
Γεωργία Χαλεπάκη
43-64
PDF
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων στην Προσχολική Εκπαίδευση: Η Περίπτωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας «Αίσωπος»
Ελένη Ι. Τσαλαγιώργου, Κυριακή Μέλλιου, Λίνα Π. Βαλσαμίδου
65-94
PDF
Οι Απόψεις των Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης για την Επιμόρφωσή τους
Δέσποινα Μπορουτζή, Ευθύμιος Βαλκάνος, Αθηνά Α. Σιπητάνου, Μιλτιάδης Σταμπουλής
95-116
PDF
Απόψεις Μελλοντικών Εκπαιδευτικών για τη Διδακτική Κατάρτιση και την Παιδαγωγική Επάρκεια
Πολυξένη Κ. Μπίστα, Θεόδωρος Π. Κόκκινος, Αγγελική Μάρκογλου
117-137
PDF
Eνδοσχολική Επαγγελματική Μάθηση και Διαφοροποίηση του Διδακτικού Σχεδιασμού
Αρβανίτη Ευγενία, Γιάννης Κατσαρός
138-155
PDF
Ο Θεσμός του Μέντορα: Απόψεις Έμπειρων Εκπαιδευτικών για τις Προϋποθέσεις και τα Προσδοκώμενα Οφέλη
Ελένη Μακροπούλου, Γεώργιος Ιορδανίδης
162-174
PDF
Γλώσσα/Language
English
ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Κριτές και Βιβλιοθηκονόμους