Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2024 No. 3 (2014): Issue 3 / 2024
Vol. 2024 No. 3 (2014): Issue 3 / 2024
Published:
2024-12-03
Full Issue
PDF (ελληνικά)
Articles
Implementation and Evaluation of the Intervention Program “The Circle of Friends” in Students with Emotional and Behavioral Disorders
Μαρία Κοκκιάδη
7-26
PDF (ελληνικά)
The Impact of an Intervention Program on the Reading Comprehension of Multimodal Expository Texts and on Metacognition: A Case Study
Ουρανία-Ειρήνη Κολόκα, Γιάννης Σπαντιδάκης, Ειρήνη Γάκη, Ελένη Βασιλάκη, Βιβή Θώμου
27-49
PDF (ελληνικά)
Η Ενισχυτική Διδασκαλία ως Προσέγγιση Διαπολιτισμικότητας
Γλυκερία Λούντζη
51-75
PDF (ελληνικά)
Giftedness in Education; pedagogical blessing or "racist" curse?
Χαράλαμπος Κουργιαντάκης
77-96
PDF (ελληνικά)
Introducing “Trauma” in the School Reality of the History Lesson: The Example of the Holocaust
Χαράλαμπος Ματσκαλίδης, Ασημίνα Ανδρίκου, Γεώργιος Σηπάκης, Δημήτριος Ντόντης
97-112
PDF (ελληνικά)
Primary education teachers’ perceptions about parental involvement in border schools»
Αγγελίνα Πορταΐτισσα Πετρίδενα, Πατρίτσια Γερακοπούλου
113-132
PDF (ελληνικά)
Meaning in Life, Anxiety and Self-Efficacy of Teachers during the Covid-19 Pandemic
Ολυμπία Τανίδου, Μαρία Πλατσίδου
133-152
PDF (ελληνικά)
School Leadership and Innovative Educational Programs in Special Education School Units
Ευγενία Τάσσου, Γεώργιος Ιορδανίδης
153-179
PDF (ελληνικά)
Language
English
ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Reviewers and Librarians