Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2016 No. 2 (2016): Issue 2 / 2016
Vol. 2016 No. 2 (2016): Issue 2 / 2016
Published:
2016-06-06
Articles
Περιγραφική Αξιολόγηση ή Αξιολόγηση με Βαθμούς: Οι Απόψεις των Εκπαιδευτικών
Άννα Κ. Βελεγράκη
06-27
PDF (ελληνικά)
Συναισθηματική Εκφραστικότητα και Σχέσεις Συνομηλίκων σε Μαθητές Λυκείου
Βασιλική Μπελογιάννη
28-42
PDF (ελληνικά)
Επίδοση Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και Φοιτητών σε κατ’ Εκτίμηση Πολλαπλασιασμούς και Διαιρέσεις
Γεωργία Χαλεπάκη
43-64
PDF (ελληνικά)
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων στην Προσχολική Εκπαίδευση: Η Περίπτωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας «Αίσωπος»
Ελένη Ι. Τσαλαγιώργου, Κυριακή Μέλλιου, Λίνα Π. Βαλσαμίδου
65-94
PDF (ελληνικά)
Οι Απόψεις των Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης για την Επιμόρφωσή τους
Δέσποινα Μπορουτζή, Ευθύμιος Βαλκάνος, Αθηνά Α. Σιπητάνου, Μιλτιάδης Σταμπουλής
95-116
PDF (ελληνικά)
Απόψεις Μελλοντικών Εκπαιδευτικών για τη Διδακτική Κατάρτιση και την Παιδαγωγική Επάρκεια
Πολυξένη Κ. Μπίστα, Θεόδωρος Π. Κόκκινος, Αγγελική Μάρκογλου
117-137
PDF (ελληνικά)
Eνδοσχολική Επαγγελματική Μάθηση και Διαφοροποίηση του Διδακτικού Σχεδιασμού
Αρβανίτη Ευγενία, Γιάννης Κατσαρός
138-155
PDF (ελληνικά)
Ο Θεσμός του Μέντορα: Απόψεις Έμπειρων Εκπαιδευτικών για τις Προϋποθέσεις και τα Προσδοκώμενα Οφέλη
Ελένη Μακροπούλου, Γεώργιος Ιορδανίδης
162-174
PDF (ελληνικά)
Language
English
ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Reviewers and Librarians