Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2015 No. 2 (2015): Issue 2 / 2015
Vol. 2015 No. 2 (2015): Issue 2 / 2015
Published:
2015-06-30
Articles
Ένταξη Θεατρικών Τεχνικών σε Μαθησιακό Πλαίσιο: Αυθεντική Αξιολόγηση Μαθησιακών Στόχων
Σίμος Παπαδόπουλος
06-21
PDF (ελληνικά)
Πληροφορική, ΤΠΕ, Διδακτική και Θεωρίες Μάθησης
Ευφροσύνη-Άλκηστη Παρασκευοπούλου-Κόλλια
22-37
PDF (ελληνικά)
Aξιοποίηση Συμβόλων Αγροτικής Παραγωγής σε μια Εκπαιδευτική Παρέμβαση με Πολιτιστικό, Αισθητικό, Κοινωνικό-Οικονομικό και Αναπτυξιακό Περιεχόμενο
Μαίρη Καμπουροπούλου, Πέρσα Φώκιαλη, Μάνος Κόνσολας
38-63
PDF (ελληνικά)
Στάσεις Εφήβων για το Διαδικτυακό Εθισμό
Γιώργος Τσουβέλας, Πολυξένη Παρασκευοπούλου, Ευαγγελία Κατέρη, Έλενα Βιταλάκη, Ορέστης Γιωτάκος
64-75
PDF (ελληνικά)
Ο Τρισυπόστατος Θεσμός του Συντονιστή Εκπαίδευσης: Κριτική Θεώρηση του Ρόλου του και Προοπτικές
Ιωάννης Τίγκας, Αγγελική Λαζαρίδου
76-95
PDF (ελληνικά)
Η Επίδραση των Σχηματικών Αναπαραστάσεων στην Αναγνωστική Κατανόηση Μαθητών Δημοτικού Σχολείου στο Μάθημα της Ιστορίας
Ζαχαρένια Σταύρου, Στυλιανή Τσεσμελή
96-119
PDF (ελληνικά)
Η Μοντεσσοριανή Μέθοδος και η Εναλλακτική Παιδαγωγική
Παναγιώτης Γιαγκουνίδης
120-126
PDF (ελληνικά)
Βασικές Θεωρητικές Αρχές της Αναγνωστικής Ανταπόκρισης
Άλκηστη Χρονάκη
127-139
PDF (ελληνικά)
Επιμόρφωση και Μέθοδος Project: Διερεύνηση των Απόψεων των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ελευθερία Αργυροπούλου, Μαρία Μάγκλαρη
140-153
PDF (ελληνικά)
Language
English
ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Reviewers and Librarians