Οργανισμός Μάθησης στην Εκπαίδευση: Η Περίπτωση των Μεταπτυχιακών Εργασιών στην Ελλάδα

Συγγραφείς

  • Κωνσταντίνος Οικονόμου Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Αγγελική Λαζαρίδου Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2022i3.1635

Λέξεις-κλειδιά:

οργανισμός μάθησης, ελληνική έρευνα, σχολείο ως οργανισμός μάθησης, μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες

Περίληψη

Στην εργασία αυτή αναλύονται 69 διπλωματικές μεταπτυχιακές εργασίες που γράφτηκαν έως και το τέλος του 2020 για τον θέμα «οργανισμός μάθησης στην εκπαίδευση». Οι εργασίες αποτελούν έναν δείκτη της έρευνας αυτής στην Ελλάδα, όσον αφορά: την πορεία εξέλιξης της προσέγγισης της έννοιας και τα πεδία αναφοράς, τη μεθοδολογία, καθώς και το σκοπό, αλλά και τα ερευνητικά αποτελέσματα, δηλαδή την αποτύπωση της πραγματικότητας. Έπειτα από ορισμένες προκαταρκτικές παρατηρήσεις παρουσιάζουμε αναλυτικά και σχολιάζουμε τις ποικίλες τάσεις που εντοπίζονται στις εργασίες (δημογραφικές, μεθοδολογικές και θεματικές). Ολοκληρώνουμε με συμπύκνωση των διαπιστώσεών μας και αναφορά στην προοπτική αυτής της έρευνας.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Κωνσταντίνος Οικονόμου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Εκπαιδευτικός ΠΕ02
Υπ. Δρ. ΠΤΔΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
lerkos0@gmail.com

Αγγελική Λαζαρίδου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εκπαιδευτικής Διοίκησης ΠΤΔΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
alazarid@uth.gr

Λήψεις

Δημοσίευση

2022-11-10

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Οικονόμου Κ., & Λαζαρίδου Α. (2022). Οργανισμός Μάθησης στην Εκπαίδευση: Η Περίπτωση των Μεταπτυχιακών Εργασιών στην Ελλάδα. Επιστήμες Αγωγής, 2022(3), 99–133. https://doi.org/10.26248/edusci.v2022i3.1635

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα