Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Τρέχον Τεύχος
Αρχείο
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική Ομάδα
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 2019 Αρ. 1 (2019): Τεύχος 1 / 2019
Τόμ. 2019 Αρ. 1 (2019): Τεύχος 1 / 2019
Δημοσίευση:
2019-02-25
Άρθρα
Εκπαιδευτικές προκλήσεις στην ενδυνάμωση του ουμανιστικού κοινωνικού κεφαλαίου: πολιτικές αναίρεσης των μονοδιάστατων καταναλωτικών προτύπων
Ευαγγελία Καλεράντε
6-19
PDF
Greek Undergraduate and Graduate Students’ Opinions about Plagiarism Causes
Theodoros Karasalides, Anastassios Emvalotis
20-38
PDF (English)
Πολιτειότητα και Αμοιβαιότητα στο σύγχρονο Σχολείο: μια φιλοσοφική προσέγγιση
Απόστολος Κατσίμπρας, Χρήστος-Θωμάς Κεχαγιάς
39-56
PDF
Η Συνεισφορά των Γονέων στη Βελτίωση των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
Μόρφω Μανιώτη
57-70
PDF
Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον θεσμό του σχολικού συμβούλου
Ελευθέριος Μαυρίδης
71-86
PDF
Στάσεις των Εκπαιδευτικών προς τη Συνεργασία με τους Γονείς
Ελευθερία Μπεαζίδου, Απόστολος Σπάθης
87-105
PDF
Ο ρόλος της προτίμησης χεριού στη μηχανική διαδικασία γραφής μέσω braille
Βασίλειος Παπαδημητρίου, Βασίλειος Αργυρόπουλος
106-119
PDF
Διερεύνηση Ατομικών Χαρακτηριστικών Μαθητών σε Σχέση με τη Σχολική τους Επίδοση
Ιωάννης Βασιλούδης
120-133
PDF
Η θεραπευτική γραφή ως μέσο ενίσχυσης της μεταγνωστικής γνώσης των μαθητών κατά την παραγωγή γραπτού λόγου
Βιργινία Παπατρέχα, Ιωάννης Σπαντιδάκης, Ελένη Βασιλάκη, Ελένη Μιχαηλίδη
134-161
PDF
Γλώσσα/Language
English
ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Κριτές και Βιβλιοθηκονόμους