Προάγοντας τη Βιώσιμη Επαγγελματική Ανάπτυξη μέσω της διά Βίου Μάθησης: Ευκαιρίες και Προκλήσεις για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Νέων

Συγγραφείς

  • Κατερίνα Αργυροπούλου Πανεπιστήμιο Αθηνών

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2024i1.1775

Λέξεις-κλειδιά:

βιώσιμη επαγγελματική ανάπτυξη, διά βίου μάθηση, τριτοβάθμια εκπαίδευση, διαχείριση σταδιοδρομίας, επαγγελματικός προσανατολισμός

Περίληψη

Η προοπτική της βιωσιμότητας διαμορφώνει ένα νέο πεδίο έρευνας στον τομέα της επιστήμης της αειφορίας αναδεικνύοντας τη θετική προσέγγιση, την ανάπτυξη, την εξέλιξη την ευημερία και την αντιμετώπιση των προκλήσεων. Η βιώσιμη επαγγελματική ανάπτυξη σηματοδοτεί τη συστημική οπτική και τη δυναμική αλληλεπίδραση του ατόμου με το περιβάλλον με τέτοιο τρόπο, ώστε το άτομο να αυτορυθμίζεται και να εξελίσσεται. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζεται η σχέση της βιώσιμης επαγγελματικής ανάπτυξης με την ανάπτυξη συμπεριφορών διά βίου μάθησης για τη διαχείριση της σταδιοδρομίας φοιτητών/τριών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η διά βίου μάθηση αποτελεί προβλεπτικό παράγοντα στο αειφόρο πρότυπο σταδιοδρομίας των νέων. Τα ευρήματα συζητούνται στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού και της συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, ενώ προτείνεται ένα πλαίσιο συμβουλευτικής παρέμβασης.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Κατερίνα Αργυροπούλου, Πανεπιστήμιο Αθηνών

Αν. Καθηγήτρια
Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑ

Λήψεις

Δημοσίευση

2024-02-22

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Αργυροπούλου Κ. (2024). Προάγοντας τη Βιώσιμη Επαγγελματική Ανάπτυξη μέσω της διά Βίου Μάθησης: Ευκαιρίες και Προκλήσεις για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Νέων. Επιστήμες Αγωγής, 2024(1), 7–24. https://doi.org/10.26248/edusci.v2024i1.1775

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα