Ο Αρχαιοκεντρικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος: Εμπειρική Έρευνα σε Δείγμα Φιλολόγων

Συγγραφείς

  • Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2022i1.1580

Λέξεις-κλειδιά:

Αρχαία ελληνική γλώσσα, εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, εκπαιδευτικό σύστημα

Περίληψη

Η εργασία αυτή παρουσιάζει μια έρευνα που εκπονήθηκε ο φθινόπωρο του 2019 και αφορά τις απόψεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ02 αναφορικά με το μάθημα των αρχαίων ελληνικών. Θεωρητική αφετηρία της έρευνας αυτής είναι ο αρχαιοκεντρικός προσανατολισμός του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, προσανατολισμός που προσδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκμάθηση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας. Στα ευρήματα της έρευνας συγκαταλέγονται οι διαφορετικές απόψεις ανδρών και γυναικών αναφορικά με τον τρόπο διδασκαλίας όπως επίσης και οι διαφοροποιήσεις ανάμεσα στους φιλόλογους σε σχέση με τη σχολή προέλευσης τους.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό
Τμήμα Πολιτικών Επιστημών, ΑΠΘ

Λήψεις

Δημοσίευση

2022-02-25

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Παπαοικονόμου Α. Δ. (2022). Ο Αρχαιοκεντρικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος: Εμπειρική Έρευνα σε Δείγμα Φιλολόγων. Επιστήμες Αγωγής, 2022(1), 179–196. https://doi.org/10.26248/.v2022i1.1580

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα