Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2017 No. 3 (2017): Τεύχος 3 / 2017
Vol. 2017 No. 3 (2017): Τεύχος 3 / 2017
Published:
2017-11-19
Articles
1. Το σχολείο ως οργανισμός μάθησης: αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση / The school as a learning organization: a depiction of the current situation in primary education
Βασιλική Κανατά, Μαρία Δάρρα, Αλιβίζος Σοφός, Μαρία Κλαδάκη
7-36
PDF (ελληνικά)
2. Ο βαθμός πολιτικοποίησης των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: εμπειρική προσέγγιση σε σχολεία της κεντρικής μακεδονίας. / Secondary education students’ degree of politicization: empirical research in schools of central macedonia in greece
Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου
37-54
PDF (ελληνικά)
3. Ανάπτυξη των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης - Παράδειγμα διδασκαλίας στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στην Δ’ δημοτικού / Developing primary school students' multiple intelligences (m.i.) - an exemplary teaching in fourth grade's modern greek
Αικατερίνη Ι. Κορδαλή
55-79
PDF (ελληνικά)
4. Tα Δοκίμια Ελληνομάθειας «Μιλάς Ελληνικά Ι»: Αποτελέσματα από την Έρευνα Εγκυροποίησης στο Κυπριακό Συγκείμενο / Validation of Greek language proficiency tests "Milas Ellinika I" in Cyprus context
Αλεξάνδρα Πετρίδου, Γιασεμίνα Καραγιώργη
80-99
PDF (ελληνικά)
5. Ο ρόλος του διευθυντή στις σχολικές μονάδες της Ελλάδας και της Κύπρου - μια συγκριτική προσέγγιση / The role of the director in the school units of Greece and Cyprus - a comparative approach
Χαράλαμπος Βασιλόπουλος
100-111
PDF (ελληνικά)
6. Η αλεξιθυμία και η σχέση της με τη δυσλεξία: μια προσπάθεια απάντησης / Alexithymia and its relation to dyslexia: an attempt to respond
Ελένη Κυριακούλη
112-124
PDF (ελληνικά)
7. Αξιολόγηση των συμβουλευτικών υπηρεσιών στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας: πολυμεθοδολογική εμπειρική διερεύνηση / Evaluation of counseling services in second chance schools: multi-method empirical analysis
Νικόλαος Ανδρεαδάκης, Γιώργος Μαγγόπουλος
125-144
PDF (ελληνικά)
8. Η αυτοαξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού / Self assessment of the teachers work
Ευρώπη Πουρσανίδου
145-169
PDF (ελληνικά)
Language
English
ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Reviewers and Librarians