Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη Διδακτική Άσκησητων Φοιτητών/Φοιτητριών

Συγγραφείς

  • Ελευθερία Μπεαζίδου Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Ιωάννης Ρουσσάκης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Καφένια Μπότσογλου Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2020i1.776

Λέξεις-κλειδιά:

Πρακτική Άσκηση, φοιτητές, ΤΠΕ, αξιοποίηση Τ.Π.Ε.

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 57 μελλοντικούς εκπαιδευτικούς του Παιδαγωγικού Τμήματος της Ειδικής Αγωγής, που πραγματοποίησαν την πρακτική τους άσκηση σε Σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας, στοχεύει να συμβάλλει στην παραπάνω κατεύθυνση. Τα δεδομένα της έρευνας συλλέχθηκαν α) από την ποιοτική ανάλυση των «σχεδίων διδασκαλίας» που ο κάθε φοιτητής καλείτε να οργανώσει και να υλοποιήσει στην τάξη που κάνει την πρακτική του άσκηση β) από την ποσοτική ανάλυση των απαντήσεων που έδωσαν οι φοιτητές σε ερωτηματολόγιο που σχεδιάστηκε για την παρούσα έρευνα. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως η αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο για την προετοιμασία του μαθήματος καθώς και οι εφαρμογές γραφείου για τη δημιουργία κυρίως κειμένων (επιπλέον ασκήσεις στα γνωστικά αντικείμενα) συνιστούν την κύρια χρήση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ελάχιστοι φοιτητές, υποστήριξαν τη διδασκαλία τους με συνεργατικά εργαλεία τεχνολογιών (web 2.0) ή άλλες εφαρμογές εκπαιδευτικού λογισμικού.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Ελευθερία Μπεαζίδου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Συμβασιούχος Διδάσκουσα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Ιωάννης Ρουσσάκης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Επίκουρος Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Καφένια Μπότσογλου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Καθηγήτρια
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Χαράλαμπος Καραγιαννίδης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Λήψεις

Δημοσίευση

2020-02-21

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Μπεαζίδου Ε., Ρουσσάκης Ι., Μπότσογλου Κ., & Καραγιαννίδης Χ. (2020). Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη Διδακτική Άσκησητων Φοιτητών/Φοιτητριών. Επιστήμες Αγωγής, 2020(1), 192–210. https://doi.org/10.26248/.v2020i1.776

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)