Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας και Διαπολιτισμική Eκπαίδευση: Παράλληλοι Δρόμοι προς την Κοινωνική Συνοχή και Κοινωνική Δικαιοσύνη
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2020i1.773Λέξεις-κλειδιά:
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Διαφοροποίηση ΔιδασκαλίαςΠερίληψη
Στο άρθρο αυτό παρουσιάζονται οι βασικές αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και της Διαφοροποίησης της Διδασκαλίας, αναλύονται τα σημεία σύγκλισης τους και προτείνεται μια συνδυαστική, εκλεκτικιστική προσέγγιση. Το πλαίσιο σύζευξης των δύο προσεγγίσεων, όπως συζητείται στο άρθρο, μπορεί να αναζητηθεί μέσα από τη θεωρία της Πολιτισμικά Ευαισθητοποιημένης Παιδαγωγικής (Culturally Responsive Pedagogy) (Gay, 2010, Kea, Campbell-Whatley & Richards, 2006, Ladson-Billings, 1995) ενώ η πρακτική για τη βελτιστοποίηση της παιδαγωγικής μεθόδευσης, μέσα από το Διαφοροποιημένο Διαπολιτισμικό Αναλυτικό Πρόγραμμα (Alenuma-Nimoh, 2012).
Λήψεις
Δημοσίευση
2020-02-21
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Βαλιαντή Σ., Νεοφύτου Λ., & Χατζησωτηρίου Χ. (2020). Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας και Διαπολιτισμική Eκπαίδευση: Παράλληλοι Δρόμοι προς την Κοινωνική Συνοχή και Κοινωνική Δικαιοσύνη. Επιστήμες Αγωγής, 2020(1), 129–148. https://doi.org/10.26248/.v2020i1.773
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα