Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας και Διαπολιτισμική Eκπαίδευση: Παράλληλοι Δρόμοι προς την Κοινωνική Συνοχή και Κοινωνική Δικαιοσύνη

Συγγραφείς

  • Σταυρούλα Βαλιαντή Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
  • Λεύκιος Νεοφύτου Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
  • Χριστίνα Χατζησωτηρίου Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2020i1.773

Λέξεις-κλειδιά:

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Διαφοροποίηση Διδασκαλίας

Περίληψη

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζονται οι βασικές αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και της Διαφοροποίησης της Διδασκαλίας, αναλύονται τα σημεία σύγκλισης τους και προτείνεται μια συνδυαστική, εκλεκτικιστική προσέγγιση. Το πλαίσιο σύζευξης των δύο προσεγγίσεων, όπως συζητείται στο άρθρο, μπορεί να αναζητηθεί μέσα από τη θεωρία της Πολιτισμικά Ευαισθητοποιημένης Παιδαγωγικής (Culturally Responsive Pedagogy) (Gay, 2010, Kea, Campbell-Whatley & Richards, 2006, Ladson-Billings, 1995) ενώ η πρακτική για τη βελτιστοποίηση της παιδαγωγικής μεθόδευσης, μέσα από το Διαφοροποιημένο Διαπολιτισμικό Αναλυτικό Πρόγραμμα (Alenuma-Nimoh, 2012).

Βιογραφικά Συγγραφέων

Σταυρούλα Βαλιαντή, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ)
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Λεύκιος Νεοφύτου, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ)
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Χριστίνα Χατζησωτηρίου, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Επίκουρη Καθηγήτρια
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Λήψεις

Δημοσίευση

2020-02-21

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Βαλιαντή Σ., Νεοφύτου Λ., & Χατζησωτηρίου Χ. (2020). Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας και Διαπολιτισμική Eκπαίδευση: Παράλληλοι Δρόμοι προς την Κοινωνική Συνοχή και Κοινωνική Δικαιοσύνη. Επιστήμες Αγωγής, 2020(1), 129–148. https://doi.org/10.26248/.v2020i1.773

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)