Φορετές Τεχνολογίες: Μια Εφήμερη Τάση ή Προστιθέμενη Αξία για την Εκπαίδευση;

Συγγραφείς

  • Γεώργιος Κουτρομάνος ΕΚΠΑ

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2018i4.758

Λέξεις-κλειδιά:

Φορητές τεχνολογίες, φορητές συσκευές, έξυπνα ρολόγια, έξυπνα γυαλιά, εκπαίδευση, επίδραση στη μάθηση

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της υπάρχουσας ερευνητικής δραστηριότητας των φορετών τεχνολογιών στην εκπαίδευση, η ανάδειξη των ερευνητικών κενών και η διαμόρφωση προτάσεων για μελλοντικές έρευνες. Τα αποτελέσματα της ανασκόπησης της βιβλιογραφίας, αν και είναι ενθαρρυντικά ως προς τη χρήση των φορετών τεχνολογιών ωστόσο δεν επαρκούν ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την επίδρασή τους στη μάθηση. Η πλειοψηφία των ερευνών που αναφέρονται τόσο στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εφαρμογών όσο και στην επίδραση στερούνται παιδαγωγικού πλαισίου αλλά και από μεθοδολογικής απόψεως έχουν αρκετούς περιορισμούς. Οι μελλοντικές ερευνητικές κατευθύνσεις χρειάζεται μεταξύ άλλων να εστιάσουν σε θέματα που έχουν σχέση με το παιδαγωγικό πλαίσιο χρήσης των φορετών τεχνολογιών σε τυπικά και άτυπα περιβάλλοντα μάθησης, τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών εφαρμογών, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθώς και με την ανάπτυξη νέων εργαλείων μέτρησης των εμπειριών και των δυνατοτήτων που οι συσκευές παρέχουν.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Γεώργιος Κουτρομάνος, ΕΚΠΑ

Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ

Λήψεις

Δημοσίευση

2019-11-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Κουτρομάνος Γ. (2019). Φορετές Τεχνολογίες: Μια Εφήμερη Τάση ή Προστιθέμενη Αξία για την Εκπαίδευση;. Επιστήμες Αγωγής, 2018(4), 29–48. https://doi.org/10.26248/.v2018i4.758

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)