8. Το σχολείο του μέλλοντος και το φιλανδικό – γερμανικό εναλλακτικό εκπαιδευτικό σύστημα – Μια Συγκριτική Προσέγγιση / The school of future and the Finnish – German alternative educational system – a Comparative Approach

Συγγραφείς

  • Παναγιώτης Γιαγκουνίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v0i2.73

Λέξεις-κλειδιά:

Educational system, Germany, Finland, comparison, alternative school, Εκπαιδευτικό σύστημα, Γερμανία, Φινλανδία, σύγκριση, εναλλακτικό σχολείο

Περίληψη

This project presented and compared how much the Finnish and the German alternative pedagogy contributes to the upgrade and remodeling of the learning environments that respond to the multiformity and chromatic printing that are displayed from the various biographies of the students and to the upgrade of teachers’ training.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Παναγιώτης Γιαγκουνίδης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Αναπληρωτής Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε – Δ.Π.Θ.

Λήψεις

Δημοσίευση

2017-03-31

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Γιαγκουνίδης Π. (2017). 8. Το σχολείο του μέλλοντος και το φιλανδικό – γερμανικό εναλλακτικό εκπαιδευτικό σύστημα – Μια Συγκριτική Προσέγγιση / The school of future and the Finnish – German alternative educational system – a Comparative Approach. Επιστήμες Αγωγής, (2), 160–171. https://doi.org/10.26248/.v0i2.73

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)