Όψεις της Εφαρμογής της Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης υπό τη Σκιά του Δεύτερου Κύματος της Πανδημίας Covid-19

Συγγραφείς

  • Χαράλαμπος Σταχτέας
  • Φώτης Σταχτέας

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2021i3.1559

Λέξεις-κλειδιά:

Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση, Πανδημία, Εκπαιδευτικοί

Περίληψη

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύματος πανδημίας, οι εκπαιδευτικοί αναγκάστηκαν να προσφέρουν μαθήματα σύγχρονης τηλεδιδασκαλίας, δίχως την απαιτούμενη πολυδιάστατη ενίσχυση. Στη βάση της εμπειρίας που αποκτήθηκε από το πρώτο κύμα πανδημίας, ξεκίνησαν το νέο εγχείρημα με ικανοποιητική ετοιμότητα, καταβάλλοντας ιδιαίτερες προσπάθειες για να εξασφαλίσουν την αναγκαία ψηφιακή υποστήριξη και για να προσαρμόσουν καταλλήλως το διδακτικό υλικό. Δεν συνάντησαν σημαντικά προβλήματα από τη χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας, εκφράζοντας, ωστόσο, αξιοπρόσεκτες επιφυλάξεις για την απουσία παιδαγωγικής ατμόσφαιρας. Η βεβιασμένη ενασχόληση των εκπαιδευτικών με την παροχή σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, φαίνεται ότι βελτίωσε την ψηφιακή ωριμότητά τους, αν και δεν τους έπεισε σε μεγάλο βαθμό ότι ωφελεί να την ενσωματώσουν στην καθιερωμένη διδακτική πράξη. Τα περισσότερα από τα προηγούμενα προκύπτει να εξαρτώνται από παράγοντες όπως το φύλο, η ηλικία και η προϋπηρεσία. Τα αποτελέσματα της έρευνας δικαιολογούν την πεποίθηση ότι εξαιτίας της πανδημίας εδραιώθηκε μία τάση ενίσχυσης της ψηφιακής διάστασης του ελληνικού δημόσιου σχολείου. Το υπόβαθρο δεξιοτήτων που αναπτύχθηκε, επιβάλλεται να αξιοποιηθεί από τις επιτελικές δομές της πολιτείας στο πλαίσιο της παροχής επιμόρφωσης στους εκπαιδευτικούς.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Χαράλαμπος Σταχτέας

Διδάσκων ΑΣΠΑΙΤΕ - Μέλος ΣΕΠ ΕΑΠ

Φώτης Σταχτέας

Εκπαιδευτικός  Χημικός

Λήψεις

Δημοσίευση

2021-11-03

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Σταχτέας Χ., & Σταχτέας Φ. (2021). Όψεις της Εφαρμογής της Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης υπό τη Σκιά του Δεύτερου Κύματος της Πανδημίας Covid-19. Επιστήμες Αγωγής, 2021(3), 260–292. https://doi.org/10.26248/.v2021i3.1559

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)