Τρέχον τεύχος
Τόμ. 2025 Αρ. 3 (2025): Tεύχος 3 / 2025
Πλήρες τεύχος
Άρθρα
-
Απόψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της φιλοσοφίας
Προβολές Άρθρου: 69
/
Λήψεις PDF: 21
-
Διερευνώντας την ανάπτυξη ανώτερων νοητικών ικανοτήτων στο δημοτικό σχολείο
Προβολές Άρθρου: 21
/
Λήψεις PDF: 21
-
Αναγνώστες και Ανάγνωση από Βιβλία στο Σχολείο στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Το τέλος μιας εποχής;
Προβολές Άρθρου: 25
/
Λήψεις PDF: 14
Έκδοση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης