Μπορεί η Εκπαίδευση να Αλλάξει την Κοινωνία; Εκπαιδευτική Πραγματικότητα και ο Ρόλος του Κριτικού Μελετητή/Ακτιβιστή
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2020i0.778Λέξεις-κλειδιά:
Κριτικός Μελετητής /Ακτιβιστής, Εκπαίδευση ΕκπαιδευτικοίΠερίληψη
H παρούσα μελέτη αποτελεί ουσιαστικά μία προσωπική εμπειρία σχετική με τις πρόσφατες διεθνείς πολιτικές γύρω από τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις. Πρόκειται για ένα παράδειγμα που φωτίζει τις καταστροφικές συνέπειες ορισμένων ριζικά αντιδημοκρατικών πολιτικών που εφαρμόζουν οι συντηρητικές κυβερνήσεις σε πάρα πολλές χώρες.
Λήψεις
Δημοσίευση
2020-05-22
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Apple, M. W. (2020). Μπορεί η Εκπαίδευση να Αλλάξει την Κοινωνία; Εκπαιδευτική Πραγματικότητα και ο Ρόλος του Κριτικού Μελετητή/Ακτιβιστή. Επιστήμες Αγωγής, 2020, 9–25. https://doi.org/10.26248/.v2020i0.778
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα