Η Σημασία των «Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης» και ο Ρόλος τους στη Διαδικασία της Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2018i4.764Λέξεις-κλειδιά:
ΕξΑΕ, Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης, Επιμόρφωση ΕκπαιδευτικώνΠερίληψη
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ιδιαίτερα τα περιβάλλοντα Κοινωνικής Δικτύωσής συνέβαλλαν αποφασιστικά στην διαμόρφωση ενός νέου πλαισίου κοινωνικής αλληλεπίδρασης στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και ειδικότερα στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Τα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης παρέχουν ποικίλες δυνατότητες στους χρήστες, συμβάλλοντας στην ενεργό εμπλοκή τους σε συνεργατικά περιβάλλοντα διερεύνησης και οικοδόμησης της γνώσης.
Προβληματική της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του νέου ρόλου των Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών, μέσω του σχεδιασμού, της υλοποίησης και της αποτίμησης ενός ολοκληρωμένου περιβάλλοντος εξ αποστάσεως επιμόρφωσης και κοινωνικής δικτυωσης εκπαιδευτικών, το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α] του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε του Πανεπιστημίου Κρήτης. [www.edivea.org ]