Ανάγνωση σε Διαδικτυακά Περιβάλλοντα

Συγγραφείς

  • Ιωάννης Σπαντιδάκης Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Ειρήνη Γάκη Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Δέσποινα Βασαρμίδου Πανεπιστήμιο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2018i4.762

Λέξεις-κλειδιά:

διαδίκτυο, διαδικτυακή ανάγνωση, κατανόηση, στρατηγικές

Περίληψη

Σε αυτό το άρθρο θα παρουσιαστούν σύντομα οι προκλήσεις και οι απαιτήσεις που αντιμετωπίζουν οι αναγνώστες σε διαδικτυακά περιβάλλοντα, καθώς η είσοδος στη ζωή μας των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών και κυρίως του διαδικτύου συνοδεύτηκε από νέες μορφές κειμένων και νέους τρόπους αναζήτησης και διαχείρισης πληροφοριών. Μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο ο αναγνώστης που έχει μάθει να κατανοεί μόνο έντυπα κείμενα συχνά μπερδεύεται και αποπροσανατολίζεται. Έρευνες των τελευταίων ετών τονίζουν την ανάγκη διδασκαλίας και μάθησης νέων στρατηγικών με στόχο να γίνουν οι μαθητές μας εγγράμματοι πολίτες της σύγχρονης εποχής και να έχουν ίσες ευκαιρίες κοινωνικής και επαγγελματικής καταξίωσης.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Ιωάννης Σπαντιδάκης, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Καθηγητής ΠΤΔΕ
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Πανεπιστήμιο Κρήτης

Ειρήνη Γάκη, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Υποψήφια Διδάκτωρ  ΠΤΔΕ
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Πανεπιστήμιο Κρήτης

Δέσποινα Βασαρμίδου, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Διδάκτωρ ΠΤΔΕ
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Πανεπιστήμιο Κρήτης

Λήψεις

Δημοσίευση

2019-11-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Σπαντιδάκης Ι., Γάκη Ε., & Βασαρμίδου Δ. (2019). Ανάγνωση σε Διαδικτυακά Περιβάλλοντα. Επιστήμες Αγωγής, 2018(4), 115–123. https://doi.org/10.26248/.v2018i4.762