Διδακτικές Εφαρμογές Οπτικού Γραμματισμού με Μοτίβα Ισλαμικής Τέχνης και Οπ Αρτ
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2019i3.751Λέξεις-κλειδιά:
Μοτίβο, οπτικός γραμματισμός, ισλαμική τέχνη, οπ αρτΠερίληψη
Οι σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις υιοθετούν τη χρήση της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης στη διδακτική, καθώς διαθέτει πλήθος εκπαιδευτικών εφαρμογών, που μπορούν να δημιουργήσουν ένα ευχάριστο, ελκυστικό και δημιουργικό μαθησιακό περιβάλλον. Στην παρούσα εργασία περιγράφεται μία έρευνα σε διδακτική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε σε δύο τμήματα της Ε΄ τάξης δημοτικού σχολείου. Η διδακτική παρέμβαση αυτή στοχεύει στην καλλιέργεια του οπτικού γραμματισμού μέσα από την κατανόηση της χρήσης του γεωμετρικού μοτίβου σε εικαστικές συνθέσεις. Ταυτόχρονα, πραγματοποιείται διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων μαθητών/τριών ως προς τον βαθμό που κρίνουν το μάθημα ενδιαφέρον και της πιθανότητας εμφάνισης δυσκολιών κατά τη διάρκεια της διδακτικής παρέμβασης.