Διδακτικές Εφαρμογές Οπτικού Γραμματισμού με Μοτίβα Ισλαμικής Τέχνης και Οπ Αρτ

Συγγραφείς

  • Ιωάννης Σιγούρος ΔΠΘ
  • Αθανάσιος Θάνος

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2019i3.751

Λέξεις-κλειδιά:

Μοτίβο, οπτικός γραμματισμός, ισλαμική τέχνη, οπ αρτ

Περίληψη

Οι σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις υιοθετούν τη χρήση της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης στη διδακτική, καθώς διαθέτει πλήθος εκπαιδευτικών εφαρμογών, που μπορούν να δημιουργήσουν ένα ευχάριστο, ελκυστικό και δημιουργικό μαθησιακό περιβάλλον. Στην παρούσα εργασία περιγράφεται μία έρευνα σε διδακτική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε σε δύο τμήματα της Ε΄ τάξης δημοτικού σχολείου. Η διδακτική παρέμβαση αυτή στοχεύει στην καλλιέργεια του οπτικού γραμματισμού μέσα από την κατανόηση της χρήσης του γεωμετρικού μοτίβου σε εικαστικές συνθέσεις. Ταυτόχρονα, πραγματοποιείται διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων μαθητών/τριών ως προς τον βαθμό που κρίνουν το μάθημα ενδιαφέρον και της πιθανότητας εμφάνισης δυσκολιών κατά τη διάρκεια της διδακτικής παρέμβασης.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Ιωάννης Σιγούρος, ΔΠΘ

Διδάκτωρ Τμήματος ΓΦΠΠΧ, ΔΠΘ

Αθανάσιος Θάνος

Εκπαιδευτικός στην Α’/θμια εκπ/ση

Λήψεις

Δημοσίευση

2019-10-21

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Σιγούρος Ι., & Θάνος Α. (2019). Διδακτικές Εφαρμογές Οπτικού Γραμματισμού με Μοτίβα Ισλαμικής Τέχνης και Οπ Αρτ. Επιστήμες Αγωγής, 2019(3), 182–210. https://doi.org/10.26248/.v2019i3.751

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)