Επαγγελματική Ένταξη Νεοτοποθετηθέντων Εκπαιδευτικών στις Σχολικές Μονάδες

Συγγραφείς

  • Γιώργος Φουστανάκης

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2019i3.748

Λέξεις-κλειδιά:

Νέος εκπαιδευτικός, ηγεσία, σύλλογος, ενδοσχολική επιμόρφωση, πρόγραμμα ένταξης

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας μικροέρευνας είναι να διερευνήσει και να προτείνει ένα πλάνο εισδοχής εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας αλλά και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης η οποίοι τοποθετήθηκαν είτε ως νεοδιοριζόμενοι είτε μέσω της διαδικασίας μεταθέσεων βελτιώσεων. Το πρόγραμμα ένταξης αποσκοπεί στην κατά το δυνατόν ομαλότερη προσαρμογή τους στο εκπαιδευτικό συγκείμενο της σχολικής μονάδας συντελώντας στην αποτελεσματικότερη λειτουργία της. Το πλαίσιο δράσης διαμορφώθηκε μετά από συνεντεύξεις πέντε διευθυντών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Ηρακλείου και έγινε το 2018 ενόψει των αναγγελθέντων διορισμών.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Γιώργος Φουστανάκης

Med, School Management
Δ/ντης 10ου Γυμνασίου Ηρακλείου

Λήψεις

Δημοσίευση

2019-10-21

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Φουστανάκης Γ. (2019). Επαγγελματική Ένταξη Νεοτοποθετηθέντων Εκπαιδευτικών στις Σχολικές Μονάδες. Επιστήμες Αγωγής, 2019(3), 114–130. https://doi.org/10.26248/.v2019i3.748

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα