Αντιλήψεις Παιδιών και Εκπαιδευτικών Προσχολικής Ηλικίας για το Είδος των Μεταξύ τους Σχέσεων

Συγγραφείς

  • Αγγελική Κοκκόση Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Μαρία Πούλου Πανεπιστήμιο Πατρών

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2019i3.746

Λέξεις-κλειδιά:

Αντιλήψεις εκπαιδευτικών, Αντιλήψεις μαθητών, Προσχολική ηλικία, Σχέσεις παιδιών εκπαιδευτικών

Περίληψη

H εν λόγω εργασία επιχειρεί να μελετήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας και των μαθητών τους για το είδος των μεταξύ τους σχέσεων. Τους συμμετέχοντες της έρευνας αποτέλεσαν 216 παιδιά προσχολικής ηλικίας και 12 νηπιαγωγοί. Οι αντιλήψεις των παιδιών και των εκπαιδευτικών για το είδος των μεταξύ τους σχέσεων αντλήθηκαν με ατομικές συνεντεύξεις και ερωτηματολόγια. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί σε μεγαλύτερο ποσοστό θεωρούν ότι οι σχέσεις τους με τα παιδιά χαρακτηρίζονται περισσότερο από οικειότητα, εμπιστοσύνη και εγγύτητα παρά από διαφωνία. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας αντιλαμβάνονται τις σχέσεις τους με τους εκπαιδευτικούς ως σχέσεις βασισμένες στην υποστήριξη και την αυτονομία.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Αγγελική Κοκκόση, Πανεπιστήμιο Πατρών

Υποψήφια Διδάκτωρ Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.

Μαρία Πούλου, Πανεπιστήμιο Πατρών

Επίκουρη Καθηγήτρια Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.

Λήψεις

Δημοσίευση

2019-10-21

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Κοκκόση Α., & Πούλου Μ. (2019). Αντιλήψεις Παιδιών και Εκπαιδευτικών Προσχολικής Ηλικίας για το Είδος των Μεταξύ τους Σχέσεων. Επιστήμες Αγωγής, 2019(3), 76–93. https://doi.org/10.26248/.v2019i3.746

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα