Δημιουργώντας Ψηφιακές Ιστορίες στο Δημοτικό Σχολείο: ένα διδακτικό παράδειγμα

Συγγραφείς

  • Ελευθερία Χαβάκη Πανεπιστήμιο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2023i4.1816

Λέξεις-κλειδιά:

ψηφιακή αφήγηση, συνανάγνωση, διακειμενικότητα, ιστορίες χωρίς τέλος

Περίληψη

Στον παρόν άρθρο περιγράφεται μια  εφαρμοσμένη διδακτική πρόταση για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στο δημοτικό σχολείο μέσω των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι ΤΠΕ και τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία. Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η εφαρμογή της συγκεκριμένης διδακτικής πρότασης αφορούν στη δημιουργία μιας ψηφιακής ιστορίας, με αφετηρία ένα ακέραιο λογοτεχνικό κείμενο, από μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης του Δημοτικού, μέσα στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (ΕΔ). Αφετηρία για το σχεδιασμό ενός τέτοιου εργαστηρίου αποτελούν η σύγχρονη οπτική που προσφέρουν οι ΤΠΕ στη διδασκαλία της λογοτεχνίας και οι προβληματισμοί γύρω από το διδακτικό χρόνο που μπορεί να αφιερωθεί στη Λογοτεχνία στο σύγχρονο δημοτικό σχολείο.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Ελευθερία Χαβάκη, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Δασκάλα
Υποψήφια Διδάκτορας Π.Τ.Δ.Ε.
Πανεπιστήμιο Κρήτης

Λήψεις

Δημοσίευση

2024-07-19

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Χαβάκη Ε. (2024). Δημιουργώντας Ψηφιακές Ιστορίες στο Δημοτικό Σχολείο: ένα διδακτικό παράδειγμα. Επιστήμες Αγωγής, 2023(4), 151–167. https://doi.org/10.26248/edusci.v2023i4.1816