Long Term Effects of Exposure to Primary Historical Sources in Undergraduate Studies – The Case of Julius

Συγγραφείς

  • Uffe Thomas Jankvist Aarhus University

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2014i4.1756

Λέξεις-κλειδιά:

Πρωτογενείς ιστορικές πηγές, αυθεντικές πηγές, καθοδηγούμενη μελέτη, HAPh-μαθήματα, μελέτη περίπτωσης, μακροπρόθεσμες επιδράσεις

Περίληψη

Το άρθρο θέτει το ερώτημα ποιες μακροπρόθεσμες επιδράσεις προκαλεί στους φοιτητές η επαφή τους με πρωτογενείς ιστορικές μαθηματικές πηγές. Ως παράδειγμα χρησιμοποιείται η περίπτωση, του Julius, που μελέτησε εκτενώς τέτοιες πηγές ως προπτυχιακός φοιτητής. Περιγράφεται το μάθημα του οποίου ήταν μέρος οι πρωτογενείς πηγές που μελέτησε. Στη συνέχεια αναλύονται οι μακροπρόθεσμες επιδράσεις στο φοιτητή με την χρήση δύο θεωρητικών κατασκευών: την λεγόμενη προσέγγιση «επισκόπησης και κρίσης» των Niss και Højgaard και την θεώρηση της Barbin που αφορά στις ειδικές επιδράσεις της χρήσης πρωτότυπων πηγών στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Η ανάλυση επιβεβαιώνει την ύπαρξη μακροπρόθεσμων επιδράσεων στη περίπτωση του Julius, οι οποίες περιγράφονται με την χρήση των προαναφερόμενων θεωρητικών κατασκευών.


Βιογραφικό Συγγραφέα

Uffe Thomas Jankvist, Aarhus University

Aarhus University

Λήψεις

Δημοσίευση

2014-12-19

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Jankvist, U. T. (2014). Long Term Effects of Exposure to Primary Historical Sources in Undergraduate Studies – The Case of Julius. Επιστήμες Αγωγής, 2014(4), 152–171. https://doi.org/10.26248/edusci.v2014i4.1756