Πολλαπλή Νοημοσύνη και Γραπτός Λόγος

Συγγραφείς

  • Δέσποινα Βασαρμίδου Πανεπιστήμιο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2014i2-3.1738

Λέξεις-κλειδιά:

Πολλαπλή Νοημοσύνη, εγκέφαλος, σκέψη, γραπτός λόγος

Περίληψη

THe subject of this article is the Multiple Inteligence Theory (MIT) and its relation to learning. Initially the role of school is preseted and how the theory perceives it, its aim and the means of achieving it. Then, a brief reference to the relationship between MIT and other theories of learning and the common grounds between them are exposed.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Δέσποινα Βασαρμίδου, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Διδάκτορας Π.Τ.Δ.Ε.
Πανεπιστήμιο Κρήτης

Λήψεις

Δημοσίευση

2014-09-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Βασαρμίδου Δ. (2014). Πολλαπλή Νοημοσύνη και Γραπτός Λόγος. Επιστήμες Αγωγής, 2014(2-3), 43–60. https://doi.org/10.26248/edusci.v2014i2-3.1738

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)