Πολλαπλή Νοημοσύνη και Γραπτός Λόγος
DOI:
https://doi.org/10.26248/edusci.v2014i2-3.1738Λέξεις-κλειδιά:
Πολλαπλή Νοημοσύνη, εγκέφαλος, σκέψη, γραπτός λόγοςΠερίληψη
THe subject of this article is the Multiple Inteligence Theory (MIT) and its relation to learning. Initially the role of school is preseted and how the theory perceives it, its aim and the means of achieving it. Then, a brief reference to the relationship between MIT and other theories of learning and the common grounds between them are exposed.
Λήψεις
Δημοσίευση
2014-09-30
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Βασαρμίδου Δ. (2014). Πολλαπλή Νοημοσύνη και Γραπτός Λόγος. Επιστήμες Αγωγής, 2014(2-3), 43–60. https://doi.org/10.26248/edusci.v2014i2-3.1738
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα