Η Εξέλιξη των Ελληνικών Διδασκαλείων από το 1821 έως Σήμερα

Συγγραφείς

  • Στέργιος Χατζάκης

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2023i3.1735

Λέξεις-κλειδιά:

Διδασκαλείο, Μαράσλειο Διδασκαλείο, Παιδαγωγικές Ακαδημίες, Παιδαγωγικά Τμήματα

Περίληψη

Η ίδρυση και λειτουργία δημοτικών σχολείων στη σύγχρονη Ελλάδα πάντοτε υπήρξε ένα από τα πρώτα μελήματα της εκάστοτε πολιτείας, χωρίς να συμβαίνει το ίδιο και με την ίδρυση και λειτουργία διδασκαλείων για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που θα δίδασκαν στα δημοτικά σχολεία. Δεν είναι υπερβολή να ισχυριστεί κανείς, πως για αρκετά χρόνια μετά την απελευθέρωση, οι δάσκαλοι είχαν από ελλιπή έως ανύπαρκτη τυπική εκπαίδευση. Η συγκεκριμένη κατάσταση βελτιωνόταν με πολύ αργούς ρυθμούς. Μόλις το τελευταίο μισό του 20ου αιώνα, με την ίδρυση των Παιδαγωγικών Ακαδημιών και ακόμα περισσότερο με την ίδρυση των πανεπιστημιακών Παιδαγωγικών Τμημάτων, μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έχει πάρει τη θέση που πραγματικά της αξίζει.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Στέργιος Χατζάκης

Δάσκαλος - Βιολόγος
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Δασκάλων
2ης Θέσης Σ.Ε. Ρεθύμνου

Λήψεις

Δημοσίευση

2023-11-14

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Χατζάκης Σ. (2023). Η Εξέλιξη των Ελληνικών Διδασκαλείων από το 1821 έως Σήμερα. Επιστήμες Αγωγής, 2023(3), 80–99. https://doi.org/10.26248/edusci.v2023i3.1735

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα