Επιμόρφωση και Μέθοδος Project: Διερεύνηση των Απόψεων των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
DOI:
https://doi.org/10.26248/edusci.v2015i2.1717Λέξεις-κλειδιά:
Επιμόρφωση, εκπαιδευτική αλλαγή, επιμορφωτικές ανάγκες, μέθοδος project, καινοτομίαΠερίληψη
This research attempts to investigate what secondary-education professors think about the "project" method, the necessity for further education and their educational needs and preferences. The research used a qualitative approach through semi-structured interviews of a convenience sample. After analyzing the interviews taken we find that professors are in favor of the educational change and that they value further education They express their educational needs, concerning teaching methods and they prefer further education within school with the use of experiental learning methods.
Λήψεις
Δημοσίευση
2015-06-30
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Αργυροπούλου Ε., & Μάγκλαρη Μ. (2015). Επιμόρφωση και Μέθοδος Project: Διερεύνηση των Απόψεων των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιστήμες Αγωγής, 2015(2), 140–153. https://doi.org/10.26248/edusci.v2015i2.1717
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα