Πληροφορική, ΤΠΕ, Διδακτική και Θεωρίες Μάθησης

Συγγραφείς

  • Ευφροσύνη-Άλκηστη Παρασκευοπούλου-Κόλλια Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2015i2.1710

Λέξεις-κλειδιά:

Πληροφορική, σύμβουλοι, μαθήματα, ιστορική αναδρομή

Περίληψη

The following text is part of a research which we conducted concerning Computer Science and the Information and Communication Technologies in the Greek education. Our research was based on interviews given to us by Computer Science consultants working in the secondary education. The purpose of the research was to highlight the position of Computer Science as a taught lesson, from the moment it was introduced in Greek schools up until today.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Ευφροσύνη-Άλκηστη Παρασκευοπούλου-Κόλλια, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Π.Δ. 407/80 (στη βαθμίδα του Λέκτορα)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Λήψεις

Δημοσίευση

2015-06-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ε.-Ά. (2015). Πληροφορική, ΤΠΕ, Διδακτική και Θεωρίες Μάθησης. Επιστήμες Αγωγής, 2015(2), 22–37. https://doi.org/10.26248/edusci.v2015i2.1710

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα