Απόψεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την εφαρμογή των ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ των μαθημάτων των Κοινωνικών Σπουδών

Συγγραφείς

  • Εμ. Πανεπιστήμιο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2023i2.1692

Λέξεις-κλειδιά:

Δημοτικό σχολείο, Κοινωνικές Σπουδές, υλοποίηση προγράμματος σπουδών, διδασκαλία και μάθηση

Περίληψη

Βασικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές/τριες αξιολογούν την εφαρμογή των ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ των μαθημάτων των κοινωνικών σπουδών στο ελληνικό δημοτικό σχολείο μέσω των αντιλήψεών τους για το πρόγραμμα σπουδών, το επιπρόσθετο διδακτικό υλικό και τις διαδικασίες διδασκαλίας και αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν την έλλειψη ποικιλίας αναφορικά με τη χρήση τόσο των μεθόδων διδασκαλίας, του πρόσθετου υλικού όσο και των στρατηγικών αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται από τους/τις εκπαιδευτικούς στη σχολική τάξη.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Εμ., Πανεπιστήμιο Κρήτης

Επίκουρη Καθηγήτρια
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστημίου Κρήτης

Λήψεις

Δημοσίευση

2023-06-27

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ιβρίντελη Μ. (2023). Απόψεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την εφαρμογή των ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ των μαθημάτων των Κοινωνικών Σπουδών. Επιστήμες Αγωγής, 2023(2), 23–37. https://doi.org/10.26248/edusci.v2023i2.1692

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα