H Χρήση των ΤΠΕ κατά τη Διάρκεια του lockdown στην Γ’βάθμια Εκπαίδευση και οι Επιπτώσεις στους Πανεπιστημιακούς

Συγγραφείς

  • Ευαγγελία Κρασαδάκη Πολυτεχνείο Κρήτης
  • Νικόλαος Ματσατσίνης Πολυτεχνείο Κρήτης
  • Βασίλειος Καπενής Πολυτεχνείο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2022i1.1576

Λέξεις-κλειδιά:

πανεπιστημιακή εκπαίδευση, COVID-19, διαδικτυακή διδασκαλία, εκπαιδευτική τεχνολογία

Περίληψη

Με την εμφάνιση της πανδημίας του COVID-19 λήφθηκαν μέτρα τόσο για την προστασία των πολιτών όσο και για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, με αποτέλεσμα  να θεσπιστούν νέοι κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση να χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό. Η εκπαίδευση έχει υποστεί τις συνέπειες της κρίσης διότι ένα βασικό περιοριστικό μέτρο μη διασποράς του ιού, είναι η αναστολή της δια ζώσης διδασκαλίας των σχολείων και των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αποτέλεσμα αυτής της αναστολής είναι η επείγουσα εξ αποστάσεως εκπαιδευτική λειτουργία με πρωτοφανή χρήση των ΤΠΕ. Από τον Μάρτιο του 2020 και μέχρι σήμερα που γράφεται αυτό το άρθρο (Ιούνιος 2021) τα πανεπιστημιακά ιδρύματα της Ελλάδας αξιοποίησαν τις ΤΠΕ σε πρωτοφανή βαθμό για να ανταποκριθούν στο εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο τους. Στόχος του άρθρου είναι η παρουσίαση των αποτελεσμάτων ποσοτικής έρευνας σε πανελλαδικό επίπεδο σε 1183  πανεπιστημιακούς προκειμένου να αποτυπωθεί ο αντίκτυπος της χρήσης των ΤΠΕ και των επιπτώσεών της.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Ευαγγελία Κρασαδάκη, Πολυτεχνείο Κρήτης

Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Πολυτεχνείο Κρήτης

Νικόλαος Ματσατσίνης, Πολυτεχνείο Κρήτης

Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Πολυτεχνείο Κρήτης

Βασίλειος Καπενής, Πολυτεχνείο Κρήτης

Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Πολυτεχνείο Κρήτης

Λήψεις

Δημοσίευση

2022-02-25

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Κρασαδάκη Ε., Ματσατσίνης Ν., & Καπενής Β. (2022). H Χρήση των ΤΠΕ κατά τη Διάρκεια του lockdown στην Γ’βάθμια Εκπαίδευση και οι Επιπτώσεις στους Πανεπιστημιακούς. Επιστήμες Αγωγής, 2022(1), 88–116. https://doi.org/10.26248/.v2022i1.1576

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα