Η Ηγεσία στο Συνδικαλιστικό Κίνημα: Μετασχηματίζοντας τις Στάσεις των Εκπαιδευτικών
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2022i1.1572Λέξεις-κλειδιά:
Συνδικαλιστικό Κίνημα, Ηγεσία, Συνδικαλιστικοί Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, Διδασκαλική Ομοσπονδία ΕλλάδοςΠερίληψη
Καθώς η συσπείρωση, η μαζικότητα και η δυναμική του συνδικαλιστικού κινήματος δοκιμάζονται συνεχώς και τα κεκτημένα χρόνων αμφισβητούνται, θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί κατά πόσο αυτό οφείλεται στην απήχηση των πολιτικών της φιλελευθεροποίησης και της παγκόσμιας οικονομίας ή και σε εσωτερικούς παράγοντες των συνδικαλιστικών ενώσεων. Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να διερευνήσει διαμέσου 409 εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, την ύπαρξη σχέσεων ανάμεσα στην αφοσίωση και στη χρησιμότητα που αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί για το τοπικό συνδικαλιστικό κίνημα. Επίσης, επιχειρεί να προσδιορίσει τα αίτια που επηρεάζουν την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευτικών στους τοπικούς συνδικαλιστικούς συλλόγους-ενώσεις και να καταθέσει προτάσεις που θα βοηθήσουν την ηγεσία τους να διαμορφώσει νέο όραμα στην εκπαιδευτική κοινότητα ως προς την αξία του συνδικαλιστικού κινήματος και την ενεργό συμμετοχή σε αυτό.