Η Ορθογραφία με Εναλλακτικούς Τρόπους Μάθησης: Μια Πειραματική Έρευνα

Συγγραφείς

  • Στέφανος Κολοβός

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2021i2.1530

Λέξεις-κλειδιά:

Ορθογραφία, Παιδαγωγική αξιοποίησης του λάθους, Εναλλακτικοί τρόποι μάθησης, Πειραματική έρευνα, Αξιολόγηση, Διαφοροποιημένη παιδαγωγική

Περίληψη

Η μάθηση της ορθογραφίας στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο, έργο εξ ορισμού δύσκολο, με τις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν έως σήμερα, δεν σημειώνει ιδιαίτερη επιτυχία.

Όμως, αν χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικούς διδακτικούς τρόπους που προσφέρουν ευχαρίστηση στη μάθηση, τα αποτελέσματα μπορούν να είναι πολύ καλύτερα.

Του λόγου το αληθές αποδεικνύoυν τα αποτελέσματα της πειραματικής έρευνας που πραγματοποιήσαμε σε δυο σχολεία της Αμφιλοχίας τα σχολικά έτη 2016-2018.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Στέφανος Κολοβός

Εκπαιδευτικός - Συγγραφέας
(Πρώην σχολικός σύμβουλος Π.Ε.)

Λήψεις

Δημοσίευση

2021-05-31

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Κολοβός Σ. (2021). Η Ορθογραφία με Εναλλακτικούς Τρόπους Μάθησης: Μια Πειραματική Έρευνα. Επιστήμες Αγωγής, 2021(2), 80–101. https://doi.org/10.26248/.v2021i2.1530

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα