Η Σχέση των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας με τα Κατοικίδια Ζώα

Συγγραφείς

  • Ουρανία Μπλαβάκη
  • Μιχαήλ Καλογιαννάκης Πανεπιστήμιο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2021i2.1526

Λέξεις-κλειδιά:

προσχολική ηλικία, κατοικίδια ζώα, σχέση ανθρώπου-ζώου

Περίληψη

Στις μέρες μας είναι αποδεκτή η σημαντική επίδραση που έχουν τα ζώα στην συναισθηματική, κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών. Η μελέτη μας αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος το οποίο υλοποιήθηκε σε παιδιά προσχολικής ηλικίας το σχολικό έτος 2019-2020 με βασικό στόχο την ευαισθητοποίηση παιδιών, γονιών και εκπαιδευτικών απέναντι στα ζώα συντροφιάς. Η έρευνά μας αφορά τις στάσεις και τις αντιλήψεις παιδιών προσχολική ηλικίας, γονέων και εκπαιδευτικών για τα κατοικίδια ζώα. Στο άρθρο μας μέσα από τη σχετική βιβλιογραφική επισκόπηση γίνεται αναφορά στα οφέλη που έχει ο άνθρωπος από την αλληλεπίδρασή του με τα ζώα συντροφιάς και παρουσιάζεται η σχέση των ζώων συντροφιάς με τα παιδιά. Στο ερευνητικό μέρος αναλύονται οι στάσεις και οι αντιλήψεις που έχουν τα παιδιά προς τα ζώα και αναλυτικότερα μελετάμε την επιρροή που έχουν τα κατοικίδια ζώα στα παιδιά προσχολική ηλικίας.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Ουρανία Μπλαβάκη

Νηπιαγωγός

Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης,
Πανεπιστήμιο Κρήτης

Λήψεις

Δημοσίευση

2021-05-31

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Μπλαβάκη Ο., & Καλογιαννάκης Μ. (2021). Η Σχέση των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας με τα Κατοικίδια Ζώα. Επιστήμες Αγωγής, 2021(2), 21–37. https://doi.org/10.26248/.v2021i2.1526

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα