Η Σχέση των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας με τα Κατοικίδια Ζώα
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2021i2.1526Λέξεις-κλειδιά:
προσχολική ηλικία, κατοικίδια ζώα, σχέση ανθρώπου-ζώουΠερίληψη
Στις μέρες μας είναι αποδεκτή η σημαντική επίδραση που έχουν τα ζώα στην συναισθηματική, κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών. Η μελέτη μας αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος το οποίο υλοποιήθηκε σε παιδιά προσχολικής ηλικίας το σχολικό έτος 2019-2020 με βασικό στόχο την ευαισθητοποίηση παιδιών, γονιών και εκπαιδευτικών απέναντι στα ζώα συντροφιάς. Η έρευνά μας αφορά τις στάσεις και τις αντιλήψεις παιδιών προσχολική ηλικίας, γονέων και εκπαιδευτικών για τα κατοικίδια ζώα. Στο άρθρο μας μέσα από τη σχετική βιβλιογραφική επισκόπηση γίνεται αναφορά στα οφέλη που έχει ο άνθρωπος από την αλληλεπίδρασή του με τα ζώα συντροφιάς και παρουσιάζεται η σχέση των ζώων συντροφιάς με τα παιδιά. Στο ερευνητικό μέρος αναλύονται οι στάσεις και οι αντιλήψεις που έχουν τα παιδιά προς τα ζώα και αναλυτικότερα μελετάμε την επιρροή που έχουν τα κατοικίδια ζώα στα παιδιά προσχολική ηλικίας.