Μπορεί η Εκπαίδευση να Αλλάξει την Κοινωνία; Εκπαιδευτική Πραγματικότητα και ο Ρόλος του Κριτικού Μελετητή/Ακτιβιστή
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2020i0.778Keywords:
Κριτικός Μελετητής /Ακτιβιστής, Εκπαίδευση ΕκπαιδευτικοίAbstract
H παρούσα μελέτη αποτελεί ουσιαστικά μία προσωπική εμπειρία σχετική με τις πρόσφατες διεθνείς πολιτικές γύρω από τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις. Πρόκειται για ένα παράδειγμα που φωτίζει τις καταστροφικές συνέπειες ορισμένων ριζικά αντιδημοκρατικών πολιτικών που εφαρμόζουν οι συντηρητικές κυβερνήσεις σε πάρα πολλές χώρες.
Downloads
Published
2020-05-22
How to Cite
Apple, M. W. (2020). Μπορεί η Εκπαίδευση να Αλλάξει την Κοινωνία; Εκπαιδευτική Πραγματικότητα και ο Ρόλος του Κριτικού Μελετητή/Ακτιβιστή. Education Sciences, 2020, 9–25. https://doi.org/10.26248/.v2020i0.778
Issue
Section
Articles