Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Τρέχον Τεύχος
Αρχείο
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική Ομάδα
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 2024 Αρ. 1 (2024): Tεύχος 1 / 2024
Τόμ. 2024 Αρ. 1 (2024): Tεύχος 1 / 2024
Τόμ. 2024 Αρ. 1 (2024)
Δημοσίευση:
2024-02-22
Άρθρα
Προάγοντας τη Βιώσιμη Επαγγελματική Ανάπτυξη μέσω της διά Βίου Μάθησης: Ευκαιρίες και Προκλήσεις για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Νέων
Κατερίνα Αργυροπούλου
7-24
PDF
Ο Εκπαιδευτικός Αναστοχασμός και η Τεχνική των Κρίσιμων Περιστατικών
Ρεβέκα Βούλγαρη, Κωνσταντίνα Κουτρούμπα, Σταυρούλα Καλδή, Κωνσταντίνα Τσώλη
25-44
PDF
Το Προφίλ των Πρωταγωνιστών του Εργασιακού Εκφοβισμού στην Εκπαίδευση- Συναισθήματα
Ακριβούλα Γεράκη, Ελένη Καλλιατάκη
45-68
PDF
Mentoring μεταξύ ομότιμων: ανιχνεύοντας τις αντιλήψεις νεοδιόριστων νηπιαγωγών
Άρτεμις Δαλμάτσου, Ελισάβετ Λαζαράκου
69-86
PDF
Ανίχνευση Μοτίβων Απτικής Διερεύνησης σε Άτομα με Αναπηρία Όρασης και Πολλαπλές Αναπηρίες ή Τυφλοκώφωση
Μαρία Παπαζαφείρη, Βασίλειος Αργυρόπουλος
87-106
PDF
Οι ποιοτικές μέθοδοι στην έρευνα αξιολόγησης. Η περίπτωση της αξιολόγησης ενός μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών
Μιχάλης Χριστοδούλου, Ελένη Μαρία Κουϊμτζή
107-134
PDF
Γλώσσα/Language
English
ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Κριτές και Βιβλιοθηκονόμους