Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης και Αρχαία Ελληνικά: Σχεδιασμός και Οργάνωση Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας

Συγγραφείς

  • Χριστίνα Γκορτσά Ε.Κ.Π.Α.

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2020i2.893

Λέξεις-κλειδιά:

Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης, Αρχαία Ελληνικά, διαφοροποιημένη διδασκαλία, σχεδιασμός διδασκαλίας, προφίλ νοημοσύνης

Περίληψη

Κεντρική στόχευση του νέου Προγράμματος Σπουδών της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο είναι η διαφοροποιημένη διδασκαλία του μαθήματος σε επίπεδο διδακτικού σχεδιασμού και εκπαιδευτικής πράξης στο πλαίσιο της προσπάθειας αλλαγής της αρνητικής στάσης των μαθητών απέναντι στα Αρχαία Ελληνικά. Στο παρόν άρθρο, λοιπόν, προτείνεται ο σχεδιασμός και η οργάνωση της διδασκαλίας του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στη βάση της θεωρίας των Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης του Howard Gardner. Συγκεκριμένα, προτείνεται η διαφοροποίηση της διαδικασίας μάθησης, του τρόπου δηλαδή που ο μαθητής επεξεργάζεται και κατανοεί το περιεχόμενο του μαθήματος με βάση το προφίλ νοημοσύνης του.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Χριστίνα Γκορτσά, Ε.Κ.Π.Α.

Εκπαιδευτικός (ΠΕ02-Φιλόλογος)
Υπ. Διδάκτωρ Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α.

Λήψεις

Δημοσίευση

2020-06-16

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Γκορτσά Χ. (2020). Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης και Αρχαία Ελληνικά: Σχεδιασμός και Οργάνωση Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. Επιστήμες Αγωγής, 2020(2), 53–79. https://doi.org/10.26248/.v2020i2.893

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα