Οι Έννοιες της Σύγκρισης και Ταξινόμησης στo Νηπιαγωγείο με Tablets
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2018i4.759Λέξεις-κλειδιά:
Μαθηματικά, σύγκρισης, ταξινόμησης, έξυπνες κινητές συσκευές, νηπιαγωγείοΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διαπιστώσει εάν η μαθηματική ικανότητα των παιδιών του νηπιαγωγείου βελτιώνεται μετά την διδακτική παρέμβασημε εκπαιδευτικό λογισμικό για βασικές μαθηματικές γνώσεις σε έξυπνες κινητές συσκευές (tablets). Το εκπαιδευτικό λογισμικό περιελάμβανε δραστηριότητες σύγκρισης, ταξινόμησης, αντιστοίχισης και καταμέτρησης, που σχεδιάστηκαν με βάση την Ρεαλιστική Μαθηματική Εκπαίδευση (ΡΜΕ). Τέσσερα νηπιαγωγεία του Ηρακλείου συμμετείχαν στη μελέτη, η οποία διεξήχθη την άνοιξη του 2017. Η έρευνα χρησιμοποίησε το τεστ της πρώιμης αριθμητικής (Early Numeracy Test - ENT), που αποτελεί όργανο μέτρησης της πρόωρης μαθηματικής ικανότητας των παιδιών νηπιαγωγείου. Τα αποτελέσματα της μελέτης υποστηρίζουν μια θετική συσχέτιση μεταξύ της μαθηματικής ικανότητας των παιδιών και της ενσωμάτωσης των έξυπνων κινητών συσκευών στην διδασκαλία και εκμάθηση των αριθμών.