Η Συμβολή της Μεθόδου Project στην Ανάπτυξη Σχέσεων Μεταξύ των Εκπαιδευόμενων Φοιτητών – Έρευνα
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2019i2.591Λέξεις-κλειδιά:
Project, εκπαίδευση εκπαιδευτικών, διαπροσωπικές σχέσεις, κριτική σκέψηΠερίληψη
Η διερεύνηση του ρόλου της μεθόδου project στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών από φοιτητές που ασκήθηκαν με αυτή, αποτελεί το αντικείμενο της μελέτης μας.
Η άσκηση πραγματοποιήθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Ως εργαλείο για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ανώνυμο γραπτό ερωτηματολόγιο. Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί εργάστηκαν ομαδικά σε δέκα προγραμματισμένες εβδομαδιαίες συναντήσεις διάρκειας έως δύο ώρες, Από την έρευνα αναδύθηκε ότι η συνεργασία και οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις, είχαν ως αποτέλεσμα να θυμούνται με ευχαρίστηση τη συμμετοχή τους, να εκτιμήσουν τις γνώσεις που απέκτησαν, και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη.