Η Συνεισφορά των Γονέων στη Βελτίωση των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

Συγγραφείς

  • Μόρφω Μανιώτη

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2019i1.435

Λέξεις-κλειδιά:

Γονείς, σχολείο, οικογένεια, μαθησιακά αποτελέσματα, εμπλοκή, συμμετοχή

Περίληψη

Η εργασία αυτή βιβλιογραφικής ανασκόπησης εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους οι γονείς συμβάλουν στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των μαθητών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Τα δεδομένα αντλούνται από σημαντικές αξιολογημένες έρευνες καθώς και μετα-αναλύσεις της διεθνούς ακαδημαϊκής κοινότητας. Ξεκινά με τους ορισμούς σχετικών εννοιών και τη συνοπτική περιγραφή δύο από τα επικρατέστερα μοντέλα που απεικονίζουν την επίδραση του οικογενειακού περιβάλλοντος στην εκπαίδευση των παιδιών. Στη συνέχεια, διεξάγεται η εξέταση της «εμπλοκής» των γονέων, με βάση το σχολείο και το σπίτι. Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα της διερεύνησης πάνω σε αυτούς τους άξονες, συζητιούνται και συγκρίνονται με τις κυριότερες παραμέτρους των δύο μοντέλων «εμπλοκής». Τέλος, γίνεται μια περαιτέρω συζήτηση για τις διαστάσεις τις οποίες πραγματοποιήθηκε η μελέτη του θέματος και η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που απαντούν στο ερευνητικό ερώτημα.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Μόρφω Μανιώτη

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής,
Master Επιστήμες Αγωγής

Λήψεις

Δημοσίευση

2019-02-25

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Μανιώτη Μ. (2019). Η Συνεισφορά των Γονέων στη Βελτίωση των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων. Επιστήμες Αγωγής, 2019(1), 57–70. https://doi.org/10.26248/.v2019i1.435

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα