Ενσωμάτωση της ‘Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας’ στην Εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών

Συγγραφείς

  • Φωτεινή Χαϊμαλά Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2016i4.351

Λέξεις-κλειδιά:

Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία (YEK), Πλαίσιο ενσωμάτωσης της ΥΕΚ στην εκπαί- δευση Φυσικών Επιστημών (ΦΕ), Ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων στις ΦΕ

Περίληψη

Η εργασία αυτή εστιάζει στη σχέση ανάμεσα στην ‘Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία’ (ΥΕΚ) και στην εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ). Ο στόχος της εργασίας είναι διττός: από τη μια πλευρά στοχεύει να αναδείξει την αναγκαιότητα μορφοποίησης ενός ολιστικού και συνετικού πλαισίου που να διευκολύνει την ενσωμάτωση πτυχών της ΥΕΚ στην εκπαίδευση των ΦΕ – κάτι που επιχειρείται μέσω της συνθετικής επισκόπησης της βιβλιογραφίας αναφορικά με τη σχέση της ΥΕΚ και της διδασκαλίας των ΦΕ. Από την άλλη πλευρά, η εργασία αποσκοπεί να παρουσιάσει το πλαίσιο του ερευνητικού έργου ENGAGE και να συζητήσει τη δυναμική του ως ένα ολιστιστικό πλαίσιο ενσωμάτωσης της ΥΕΚ στην εκπαίδευση των ΦΕ – με έμφαση στην προστιθέμενη αξία που έχει δυνητικά σε επίπεδο ανάπτυξης αναλυτικών προγραμμάτων στις ΦE και σε επίπεδο εφαρμογής στην εκπαιδευτική πράξη.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Φωτεινή Χαϊμαλά, Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)

Ομάδα Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης,
Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)

Λήψεις

Δημοσίευση

2017-12-06

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Χαϊμαλά Φ. (2017). Ενσωμάτωση της ‘Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας’ στην Εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών. Επιστήμες Αγωγής, 2016(4), 48–72. https://doi.org/10.26248/.v2016i4.351