Ενσωμάτωση της ‘Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας’ στην Εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2016i4.351Λέξεις-κλειδιά:
Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία (YEK), Πλαίσιο ενσωμάτωσης της ΥΕΚ στην εκπαί- δευση Φυσικών Επιστημών (ΦΕ), Ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων στις ΦΕΠερίληψη
Η εργασία αυτή εστιάζει στη σχέση ανάμεσα στην ‘Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία’ (ΥΕΚ) και στην εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ). Ο στόχος της εργασίας είναι διττός: από τη μια πλευρά στοχεύει να αναδείξει την αναγκαιότητα μορφοποίησης ενός ολιστικού και συνετικού πλαισίου που να διευκολύνει την ενσωμάτωση πτυχών της ΥΕΚ στην εκπαίδευση των ΦΕ – κάτι που επιχειρείται μέσω της συνθετικής επισκόπησης της βιβλιογραφίας αναφορικά με τη σχέση της ΥΕΚ και της διδασκαλίας των ΦΕ. Από την άλλη πλευρά, η εργασία αποσκοπεί να παρουσιάσει το πλαίσιο του ερευνητικού έργου ENGAGE και να συζητήσει τη δυναμική του ως ένα ολιστιστικό πλαίσιο ενσωμάτωσης της ΥΕΚ στην εκπαίδευση των ΦΕ – με έμφαση στην προστιθέμενη αξία που έχει δυνητικά σε επίπεδο ανάπτυξης αναλυτικών προγραμμάτων στις ΦE και σε επίπεδο εφαρμογής στην εκπαιδευτική πράξη.