Διερεύνηση των Επιπέδων Γεωμετρικής Σκέψης των Τελειόφοιτων Μαθητών του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου κατά Van Hiele

Συγγραφείς

  • Παναγιώτης Καλαϊτζίδης
  • Αθηνά Παππά
  • Χαράλαμπος Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2017i1.290

Λέξεις-κλειδιά:

Γεωμετρική σκέψη, επίπεδα ανάπτυξης, μαθητές Δημοτικού Σχολείου και Γυμνασίου, θεωρία Van Hiele

Περίληψη

Van Hiele suggested a developmental model of student’s geometrical thinking consisted of five levels. Based on this model, the aim of this study is to examine the geometrical thinking characteristics of primary and high school graduates and the van Hiele level at which they are classified.The sample consisted of 220 students graduating from elementary and high schools in the urban area of Thrace. The results showed that the majority of the subjects were classified at the first two van Hiele levels, with the high school students performing slightly better than the primary school graduates.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Παναγιώτης Καλαϊτζίδης

Εκπαιδευτικός, M.Ed.

Αθηνά Παππά

Εκπαιδευτικός

Χαράλαμπος Σακονίδης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Λήψεις

Δημοσίευση

2017-03-06

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Καλαϊτζίδης Π., Παππά Α., & Σακονίδης Χ. (2017). Διερεύνηση των Επιπέδων Γεωμετρικής Σκέψης των Τελειόφοιτων Μαθητών του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου κατά Van Hiele. Επιστήμες Αγωγής, 2017(1), 114–135. https://doi.org/10.26248/.v2017i1.290

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα