Η διερεύνηση των στάσεων, γνώσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη συνεκπαίδευση των μαθητών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
DOI:
https://doi.org/10.26248/edusci.v2025i1.1879Λέξεις-κλειδιά:
Ένταξη, ενσωμάτωση, Μέση Εκπαίδευση, Εκπαιδευτικοί Μέσης Εκπαίδευσης, Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΠερίληψη
Η παρούσα διατριβή εμπεριστατωμένα εξετάζει τις στάσεις, γνώσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την συνεκπαίδευση των μαθητών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην Κύπρο. Στην έρευνα έγινε ποσοτική διερεύνηση σε σχολείο μελέτης περίπτωσης αλλά και Παγκύπρια με σκοπό την συλλογή των απόψεων των εκπαιδευτικών τόσο συγκεκριμένου σχολείου μελέτης περίπτωσης όσο και παγκύπρια. Ταυτόχρονα εφαρμόστηκε και ποιοτικός έλεγχος απόψεων διαμέσω συνεντεύξεων στο σχολείο μελέτης περίπτωσης στο Διευθυντή του Σχολείου, Βοηθό Διευθύντρια Υπεύθυνη Ειδικής Εκπαίδευσης, στην Σύμβουλο Επαγγελματικής Αγωγής αλλά και στην Συνδετική Λειτουργό ούτως ώστε να υπάρχουν περισσότερες απόψεις όσον αφορά την συνεκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εντός σχολικού πλαισίου.