Μ. Ντοροπούλου, Η Διδακτική και η Αξιολόγηση του γραπτού λόγου μέσα από το παραμύθι

Συγγραφείς

  • Μιχάλης Βάμβουκας Πανεπιστήμιο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2013i1-2.1764

Περίληψη

Μ. Ντοροπούλου, Η Διδακτική και η Αξιολόγηση του γραπτού λόγου μέσα από το παραμύθι,
Αθήνα, εκδόσεις Γρηγόρη, 2013, 270 σελ.

Η κρινόμενη μελέτη συνιστά μια καινοτομική διδακτική προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος μέσω του παραμυθιού. Υποδείχνει τη δυνατότητα χρησιμοποίησης από τους εκπαιδευτικούς ‘παραμυθοπινάκων’ προσαρμοσμένων στις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών τους με σκοπό την ανάπτυξη της σκέψης, τη βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων τους, την εξέλιξη των κοινωνικών δεξιοτήτων τους, της αφηγηματικής αλλά και της επικοινωνιακής δεξιότητάς τους. Αποδείχνει ότι η επικοινωνιακή δεξιότητα των μαθητών ενισχύεται αισθητά από την αφήγηση και την ανάγνωση παραμυθιών από το δάσκαλο και τους μαθητές και βελτιώνεται σημαντικά ο γραπτός λόγος των δεύτερων σε εννοιολογικό, προτασιακό, συντακτικό, δομολειτουργικό, ορθογραφικό, σημασιολογικό και κειμενικό επίπεδο.

Λήψεις

Δημοσίευση

2013-06-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Βάμβουκας Μ. (2013). Μ. Ντοροπούλου, Η Διδακτική και η Αξιολόγηση του γραπτού λόγου μέσα από το παραμύθι. Επιστήμες Αγωγής, 2013(1-2), 07–13. https://doi.org/10.26248/edusci.v2013i1-2.1764

Τεύχος

Ενότητα

Βιβλιοκρισίες