Σχεδίασμα μιας Ρεαλιστικής Διδακτικής της Κοινωνιολογίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
DOI:
https://doi.org/10.26248/.v2021i1.1523Λέξεις-κλειδιά:
Κοινωνιολογία, διδακτική, δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠερίληψη
Η επισφαλής θέση της κοινωνιολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει αποτελέσει εμπόδιο για την ανάπτυξη μιας διδακτικής μεθοδολογίας του μαθήματος. Μια τέτοια προσπάθεια προϋποθέτει έναν αναστοχασμό πάνω στις ιδιαιτερότητες του γνωστικού αντικειμένου. Η μοναδική θεωρητική προσέγγιση της διδασκαλίας κοινωνιολογικών εννοιών στο πλαίσιο ενός σχολικού μαθήματος, παρέχεται από τον Γ. Κουζέλη. Το παρόν άρθρο συνδιαλέγεται και τοποθετείται κριτικά απέναντι στην εν λόγω προσέγγιση. Αντί μιας αφηρημένης γνωσιολογικής διδακτικής, προτείνει μια ρεαλιστική διδακτική της κοινωνιολογίας με στόχο τη γνωστική και ηθική ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή.
Λήψεις
Δημοσίευση
2021-02-15
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Σπυριδάκης Κ. (2021). Σχεδίασμα μιας Ρεαλιστικής Διδακτικής της Κοινωνιολογίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Επιστήμες Αγωγής, 2021(1), 202–220. https://doi.org/10.26248/.v2021i1.1523
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα