Σχεδίασμα μιας Ρεαλιστικής Διδακτικής της Κοινωνιολογίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Συγγραφείς

  • Κωνσταντίνος Σπυριδάκης Πανεπιστήμιο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/.v2021i1.1523

Λέξεις-κλειδιά:

Κοινωνιολογία, διδακτική, δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Η επισφαλής θέση της κοινωνιολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει αποτελέσει εμπόδιο για την ανάπτυξη μιας διδακτικής μεθοδολογίας του μαθήματος. Μια τέτοια προσπάθεια προϋποθέτει έναν αναστοχασμό πάνω στις ιδιαιτερότητες του γνωστικού αντικειμένου. Η μοναδική θεωρητική προσέγγιση της διδασκαλίας κοινωνιολογικών εννοιών στο πλαίσιο ενός σχολικού μαθήματος, παρέχεται από τον Γ. Κουζέλη. Το παρόν άρθρο συνδιαλέγεται και τοποθετείται κριτικά απέναντι στην εν λόγω προσέγγιση. Αντί μιας αφηρημένης γνωσιολογικής διδακτικής, προτείνει μια ρεαλιστική διδακτική της κοινωνιολογίας με στόχο τη γνωστική και ηθική ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή.

Βιογραφικό Συγγραφέα

Κωνσταντίνος Σπυριδάκης, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Διδάσκων Τμήματος Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης ΠΔ 407
(Εαρινό Εξάμηνο 2019-20)

Λήψεις

Δημοσίευση

2021-02-15

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Σπυριδάκης Κ. (2021). Σχεδίασμα μιας Ρεαλιστικής Διδακτικής της Κοινωνιολογίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Επιστήμες Αγωγής, 2021(1), 202–220. https://doi.org/10.26248/.v2021i1.1523

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα