Μ. Ντοροπούλου, Η Διδακτική και η Αξιολόγηση του γραπτού λόγου μέσα από το παραμύθι

Authors

  • Μιχάλης Βάμβουκας University of Crete

DOI:

https://doi.org/10.26248/edusci.v2013i1-2.1764

Abstract

Μ. Ντοροπούλου, Η Διδακτική και η Αξιολόγηση του γραπτού λόγου μέσα από το παραμύθι,
Αθήνα, εκδόσεις Γρηγόρη, 2013, 270 σελ.

Η κρινόμενη μελέτη συνιστά μια καινοτομική διδακτική προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος μέσω του παραμυθιού. Υποδείχνει τη δυνατότητα χρησιμοποίησης από τους εκπαιδευτικούς ‘παραμυθοπινάκων’ προσαρμοσμένων στις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών τους με σκοπό την ανάπτυξη της σκέψης, τη βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων τους, την εξέλιξη των κοινωνικών δεξιοτήτων τους, της αφηγηματικής αλλά και της επικοινωνιακής δεξιότητάς τους. Αποδείχνει ότι η επικοινωνιακή δεξιότητα των μαθητών ενισχύεται αισθητά από την αφήγηση και την ανάγνωση παραμυθιών από το δάσκαλο και τους μαθητές και βελτιώνεται σημαντικά ο γραπτός λόγος των δεύτερων σε εννοιολογικό, προτασιακό, συντακτικό, δομολειτουργικό, ορθογραφικό, σημασιολογικό και κειμενικό επίπεδο.

Published

2013-06-30

How to Cite

Βάμβουκας Μ. (2013). Μ. Ντοροπούλου, Η Διδακτική και η Αξιολόγηση του γραπτού λόγου μέσα από το παραμύθι. Education Sciences, 2013(1-2), 07–13. https://doi.org/10.26248/edusci.v2013i1-2.1764