Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμοί, εννοιολογικά μοντέλα και προβληματισμοί

Συγγραφείς

  • Σοφία Τριλίβα Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Μαρία Πούλου Πανεπιστήμιο Κρήτης

DOI:

https://doi.org/10.26248/eleutherna.v1i0.177

Λέξεις-κλειδιά:

Συναισθηματική νοημοσύνη, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη, κοινωνική και συναισθηματική μάθηση

Περίληψη

Η μελέτη για τη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο μελέτης της ανθρώπινης νοημοσύνης. Τα τελευταία χρόνια, όμως, αυτοί οι τομείς της ανάπτυξης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι εκείνου που ευρέως ονομάζεται "Συναισθηματική Νοημοσύνη". Σ' αυτό το άρθρο κάνουμε μια σύντομη ιστορική αναδρομή στον χώρο της μελέτης της νοημοσύνης, εντοπίζοντας τις έννοιες και αναφορές που σχετίζονται με την συναισθηματική νοημοσύνη, στα εννοιολογικά μοντέλα που αφορούν στην συναισθηματική νοημοσύνη και στους προβληματισμούς που υπάρχουν στον χώρο αυτό.

Βιογραφικά Συγγραφέων

Σοφία Τριλίβα, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Επίκουρος Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Μαρία Πούλου, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Διδάσκουσα, (ΠΔ 407), Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Λήψεις

Δημοσίευση

2004-02-15

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Τριλίβα Σ., & Πούλου Μ. (2004). Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμοί, εννοιολογικά μοντέλα και προβληματισμοί. ΕΛΕΥΘΕΡΝΑ, 1, 273–295. https://doi.org/10.26248/eleutherna.v1i0.177

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα