Εκδοχές της μεταφοράς (Metaphor) σε σχολικά βιβλία και η κατανόησή τους από μαθητές
DOI:
https://doi.org/10.26248/ariadne.v0i16.909Περίληψη
METAPHOR is a common cognitive process which is reflected οη language. The present paper relates linguistic theory οn metaphor to language education. It focuses οn options of metaphor found in Modern Greek language books. Analysis of language data οn these textbooks establishes four distinct options of metaphor. Research οn the comprehension of the four options of metaphor by fifth and sixth grade students of primary education indicates that not all options of metaphor are easily comprehended.
Λήψεις
Δημοσίευση
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Τεύχος
Ενότητα
Άδεια
Οι εργασίες που δημοσιεύονται στο περιοδικό μπορούν να χρησιμοποιηθούν ελεύθερα για μη-εμπορικούς σκοπούς με την προϋπόθεση ότι γίνεται αναφορά στους συγγραφείς και την πρώτη δημοσίευση. Στην περίπτωση που το άρθρο αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο στο αρχικό, το έργο που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License).